Shorts and Sideboob


shorts: Levi's - top: ASOS - bra: H&M - sneakers: Nike - sunglasses: Oakley Frogskins

No, I would not wear this to work even though I totally could if I wanted to. I'm cool, but I'm not THAT cool. Maybe I need to get some real tattoos before I reach a high enough IDGAF-state to rock sideboob at work.

BTW have you guys watched Gaga's iTunes liveshow? It's available in full HD on youtube if you're interested, and it's definitely worth it if you love Gaga or pop music. Or if you're curious about Gaga's real hair because OMG SHE SHOWS IT. On first listen I was only in love with Swine (Swine is like, my favourite Gaga song ever right now, its rightful pissed off-ness gives me goosebumps) and I Wanna Be With You, but Sex Dreams and Artpop have convinced me too after giving them another listen. CANT WAIT FOR THE ALBUM OMG I wish it was November already.

If you watched, which one is your fave? And would you wear sideboob to work? (lol)

17 comments

  1. i rocked sideboob at job interview today #wildchild

    ReplyDelete
  2. This is a cute casual look. You look great Annebeth :) I could never rock the sideboob look - I've always had this peeve about underwear remaining unseen.

    ReplyDelete
  3. I feel that I have a bit too much boob in general to rock the side-boob look anywhere comfortably...

    ReplyDelete
  4. You make sideboob look awesome. En ik moet dringend eens de nieuwe Gaga liedjes beluisteren!

    ReplyDelete
  5. ah yes it has to be INTENTIONAL for me to accept it :D

    ReplyDelete
  6. Zo'n sideboob zoals je nu draagt durf ik nog wel dragen op het werk (als het een bazzillion graden is natuurlijk, dan lopen wel meerdere mensen er op zijn strands rond bij ons :D ), maar op het werk draag ik meestal gewoon een bandeau over mijn bh. Geeft je zo wat minder het gevoel dat je in je ondergoed staat ;) Buiten het werk daarentegen, ALLE REMMEN LOS!

    Shortje, sideboob, sneakers, great outfit!

    ReplyDelete
  7. momenteel draag ik cut-offs en een soort onderhemdje dus eigenlijk is het al zover: OUT WITH PROFESSIONAL DRESSING

    ReplyDelete
  8. Omg, NIEMAND zou de side boob naar haar werk dragen, tenzij je een artiest of een youknowwhat bent, hahahahhaha. Toffe Nikes

    ReplyDelete
  9. seg seg nu zijn we wel aan het overdrijven, als ik in een kledingwinkel werkte zou ik het wel doen! of als barvrouw, of als persoon die in fashion werkt of als achter-de-schermen-persoon (bijv programmeur ofzo). Nu word ik betaald als doctoraatsstudent dus zijn er geen kledingvoorschriften. Ik zou het wel durven met een bandeau eronder! :D

    ReplyDelete
  10. Ja maar dit is ook geen side boob he ;-) dit is gewoon een tof bandeau topje wat je eronder ziet. Dat kan wel gewoon!! Je ziet niks hangen ofzo, hahahha

    ReplyDelete
  11. de perfecte short, muh daar ben ik al lang naar op zoek. maar die levi's vallen altijd slecht bij mij. en werk of geen werk, I'll be wearing whatevah I want ! denk ik nu

    ReplyDelete